Kody do The Sims 4 PC
JAK OTWORZYĆ KONSOLĘ KODÓW?
W celu otwarcia okna konsoli kodów,
wciskamy jednocześnie przyciski na klawiaturze: [CTRL] +
[SHIFT] + [C].
W przypadku systemów Mac: [CMD] +
[SHIFT] + [C].
W górnej części ekranu pojawi się
nam okno konsoli kodów.
PODSTAWOWE KODY
- Help - wyświetla listę dostępnych kodów.
- fullscreen - włącza tryb pełnoekranowy lub go wyłącza.
- headlineeffects on/off - włącza lub wyłącza dymki i kryształek nad głowami Simów.
- Resetsim [Imię i nazwisko] - resetuje Sima.
- hovereffects on/off - włącza lub wyłącza biały kontur po najechaniu na obiekty i Simów.
- FPS on/off - pokazuje liczbę klatek na sekundę lub wyłącza tę opcję.
- sims.get_sim_id_by_name [Imię i nazwisko] - pokazuje ID Sima.
URUCHOMIENIE TRYBU TESTOWEGO
testingcheats true - włącza
tryb testowy i umożliwia dalsze wykonywanie reszty trików w grze
(patrz poniżej).
Kod testingcheats
true włącza
w The
Sims 4 tzw.
Tryb Testowy. W tym trybie zabawy możliwe jest wykonywanie
unikatowych trików bezpośrednio po zaznaczeniu obiektu lub Sima, a
także wpisywanie szeregu kolejnych kodów, chociażby tych
związanych z umiejętnościami Simów.
Kod wpisujemy oczywiście w wywołanej konsoli. Czasami należy
również dodatkowo wpisać kod: AutomationTestingCheats
true.
Aby
wyłączyć tryb testowy, wpisz testingcheats
false.
Od teraz możesz wykonać następujące
ukryte wcześniej działania:
- Przycisk Shift + wybrany Sim - możesz resetować Sima, dodać go do rodziny, zmienić nastrój oraz zaspokoić jego potrzeby. Dodatkowo możesz aktywować dynamicznie zmieniające się aspiracje życiowe lub wyłączyć tę opcję.
- Przycisk Shift + wybrany obiekt - pozwala na zresetowanie obiektu. W przypadku brudnych obiektów, możemy je wyczyścić. I na odwrót, o ile posiadają taką opcję.
- Przycisk Shift + kliknięcie w miejsce - teleportuje zaznaczonego Sima do wskazanego miejsca (najbliżej jak to możliwe).
KODY NA SIMOLEONY
- motherlode - dodanie 50 000 simoleonów do konta.
- rosebud- dodanie 1000 simoleonów do konta.
- kaching - podobnie jak powyżej, dodanie 1000 simoleonów do konta.
- money [ilość] - ustawia konto Sima na [ilość] simoleonów.
- Sims.modify_funds + [ilość] - dodaje [ilość] funduszy.
- Sims.modify_funds - [ilość] - odejmuje [ilość] funduszy.
- FreeRealEstate on - wszystkie domki stają się darmowe (w podglądzie mapy).
- FreeRealEstate off - wyłącza powyższą opcję
KODY WPŁYWAJĄCE NA SIMÓW I ASPIRACJE:
sims.hard_reset - resetuje
aktualnie wybranego Sima, anulując wszystkie zaprogramowane
czynności.
death.toggle - po wpisaniu
Simowie nie zginą, ponowne wpisanie wyłącza opcję.
sims.Spawn - dodaje do
twojej rodziny losowego Sima.
sims.spawnsimple spawns -
dodaje losowego Sima bez włączania go do rodziny.
aspirations.complete_current_milestone -
spełnia aktualny poziom aspiracji. Używaj kilkukrotne, aby
wykonywać kolejne.
sims.give_satisfaction_points
[ilość]- dodaje Simowi [ilość] punktów satysfakcji.
KODY WPŁYWAJĄCE NA POTRZEBY I NASTRÓJNIKI SIMÓW
- stats.fill_commodities_household - wszystkie potrzeby Simów w aktywnej rodzinie zostają zaspokojone.
- Sims.remove_all_buffs - usuwa wszystkie nastrojniki wybranego sima
Sims.add_buff EnergizedHigh | Dodaje nastrójnik Pobudzony |
sims.add_buff e_buff_energized | Dodaje nastrójnik Pobudzony (na 12 godzin) |
Sims.add_buff ConfidentHigh | Dodaje nastrójnik Pewny Siebie |
sims.add_buff e_buff_confident | Dodaje nastrójnik Pewny Siebie (na 12 godzin) |
Sims.add_buff FlirtyHigh | Dodaje nastrójnik Flirciarski |
sims.add_buff e_buff_flirty | Dodaje nastrójnik Flirciarski (na 12 godzin) |
Sims.add_buff InspiredHigh | Dodaje nastrójnik Zainspirowany |
sims.add_buff e_buff_inspired | Dodaje nastrójnik Zainspirowany (na 12 godzin) |
Sims.add_buff FocusedHigh | Dodaje nastrójnik Skupiony |
sims.add_buff e_buff_focused | Dodaje nastrójnik Skupiony (na 12 godzin) |
Sims.add_buff PlayfulHigh | Dodaje nastrójnik Rozbawiony |
sims.add_buff e_buff_playful | Dodaje nastrójnik Rozbawiony (na 12 godzin) |
Sims.add_buff SadHigh | Dodaje nastrójnik Smutny |
sims.add_buff e_buff_sad | Dodaje nastrójnik Smutny (na 12 godzin) |
sims.add_buff feelingangry
Sims.add_buff Social_Angry
sims.add_buff unfaithful |
Dodaje nastrójnik Rozgniewany |
sims.add_buff e_buff_angry | Dodaje nastrójnik Rozgniewany (na 12 godzin) |
Sims.add_buff Social_Happy | Dodaje nastrójnik Szczęśliwy |
sims.add_buff e_buff_happy | Dodaje nastrójnik Szczęśliwy (na 12 godzin) |
sims.add_buff e_buff_uncomfortable | Dodaje nastrójnik Nieswój (na 12 godzin) |
sims.add_buff e_buff_embarrassed | Dodaje nastrójnik Zawstydzony (na 12 godzin) |
sims.add_buff social_bored | Dodaje nastrójnik Znudzony |
sims.add_buff e_buff_bored | Dodaje nastrójnik Znudzony (na 12 godzin) |
sims.add_buff Buff_Motives_Fun_desperate | Dodaje nastrójnik Spięty |
sims.add_buff buff_Tense | Dodaje nastrójnik Spięty (na 20 dni) |
KODY WPŁYWAJĄCE NA POSIŁKI I RACHUNKI:
- objects.consumables_infinite_toggle true - wszystkie posiłki stają się niekończące i niepsujące.
- objects.consumables_infinite_toggle false - wyłącza powyższą opcję.
- households.autopay_bills - sprawia, że rachunki będą opłacane automatycznie.
KODY DZIAŁAJĄCE W TRYBIE CAS:
- cas.fulleditmode - po włączeniu trybu oraz zaznaczeniu wybranego Sima, wpisz poniższe kody, aby uruchomić dodatkowe opcje. Pozwala również na pełną edycje Sima, po kliknięciu na komodę zaplanuj stroje lub na lustro zmień wygląd.
- sims.modify_in_cas - włącza tryb edycji Sima.
KODY W TRYBIE BUDOWANIA:
- Przycisk Alt - pozwala umieszczać obiekty poza kratkami
- Przycisk G - likwiduje kratki w trybie budowania.
- bb.enablefreebuild - odblokuje możliwość przejścia do trybu budowania na np. ukrytej parceli, w szpitalu itp.
- bb.moveobjects - używając tego kodu, można łączyć obiekty (np. łóżko + zasłona do okien = łóżko z baldachimem) i dowolnie je ustawiać.
- bb.ignoregameplayunlocksentitlement - odblokowuje "zablokowane" obiekty specjalne.
- bb.showhiddenobjects - pokazuje ukryte obiekty z trybu testowego.
- Przycisk Ctrl 9/0 - pozwala na podwyższanie i obniżanie obiektów (przy włączonym bb.moveobjects).
- Przycisk Shift + ] - powiększa rozmiar zaznaczonego obiektu.
- Przycisk Shift + E - pozwala na stawianie wybranego obiektu kilka razy, bez potrzeby ponownego wyboru obiektu.
KODY WPŁYWAJĄCE NA UMIEJĘTNOŚCI:
stats.set_skill_level [nazwa_umiejętności] 1-15 -
ustala poziom danej umiejętności, wpisywać należy bez nawiasów
kwadratowych. Przykład: stats.set_skill_level Major_Fishing
10
Kody do wszystkich umiejętności:
- stats.set_skill_level Major_Bartending (1-10) - miksologia
- stats.set_skill_level Major_Charisma (1-10) - charyzma
- stats.set_skill_level Major_Comedy (1-10) - umiejętności komediowe
- stats.set_skill_level Major_Fishing (1-10) - wędkarstwo
- stats.set_skill_level Major_Gardening (1-10) - ogrodnictwo
- stats.set_skill_level Major_GourmetCooking (1-10) - wykwintne gotowanie
- stats.set_skill_level Major_Guitar (1-10) - gitara
- stats.set_skill_level Major_Handiness (1-10) - majsterkowanie
- stats.set_skill_level Major_HomestyleCooking (1-10) - gotowanie
- stats.set_skill_level Major_Logic (1-10) - logika
- stats.set_skill_level Major_Mischief (1-10) - złośliwość
- stats.set_skill_level Major_Painting (1-10) - malowanie
- stats.set_skill_level Major_Piano (1-10) - pianino
- stats.set_skill_level Major_Programming (1-10) - programowanie
- stats.set_skill_level Major_Reaping (1-10) - koszenie
- stats.set_skill_level Major_RocketScience (1-10) - nauki kosmiczne
- stats.set_skill_level Major_VideoGaming (1-10) - granie w gry wideo
- stats.set_skill_level Major_Violin (1-10) - skrzypce
- stats.set_skill_level Major_Writing (1-10) - umiejętności literackie
- stats.set_skill_level Skill_Fitness (1-10) - sprawność fizyczna
- stats.set_skill_level Skill_Child_Creativity (1-10) - kreatywne (dotyczy tylko dzieci)
- stats.set_skill_level Skill_Child_Mental (1-10) - umysłowe (dotyczy tylko dzieci)
- stats.set_skill_level Skill_Child_Motor (1-10) - motoryczne (dotyczy tylko dzieci)
- stats.set_skill_level Skill_Child_Social (1-10) - społeczne (dotyczy tylko dzieci)
- stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Communication (1-5) - komunikacja (dotyczy tylko małych dzieci)
- stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Imagination (1-5) - wyobraźnia (dotyczy tylko małych dzieci)
- stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Movement (1-5) - poruszanie się (dotyczy tylko małych dzieci)
- stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Potty (1-3) - korzystanie z nocnika (dotyczy tylko małych dzieci)
- stats.set_skill_level statistic_skill_toddler_Thinking (1-5) - myślenie (dotyczy tylko małych dzieci)
- stats.set_skill_level Major_Baking (1-10) - pieczenie (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
- stats.set_skill_level Major_Photography (1-5) - fotografia (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
- stats.set_skill_level retail_maintenance (1-5) - umiejętności handlowe (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
- stats.set_skill_level retail_sales (1-5) - umiejętności sprzedawcy (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
- stats.set_skill_level retail_workethic (1-5) - etyka pracy (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
- stats.set_skill_level Minor_Dancing (1-5) - taniec (z dodatkiem The Sims 4: Spotkajmy się)
- stats.set_skill_level Major_DJ (1-10) - umiejętności didżejskie (z dodatkiem The Sims 4: Spotkajmy się)
- stats.set_skill_level Major_Singing (1-10) - śpiew (z dodatkiem The Sims 4: Miejskie życie)
- stats.set_skill_level Major_Herbalism (1-10) - zielarstwo (z pakietem The Sims 4: Ucieczka w Plener)
- stats.set_skill_level Major_Wellness (1-10) - wewnętrzna harmonia (z pakietem The Sims 4: Dzień w Spa)
- stats.set_skill_level Major_PipeOrgan (1-10) - gra na organach (z pakietem The Sims 4: Wampiry)
- stats.set_skill_level statistic_Skill_Hidden_VampireLore (1-15) - wampirologia (z pakietem The Sims 4: Wampiry)
- stats.set_skill_level Major_Parenting (1-10) - Umiejętności Wychowawcze (z pakietem The Sims 4: Być rodzicem)
KODY WPŁYWAJĄCE NA RELACJE MIĘDZY SIMAMI:
modifyrelationship
[imię i nazwisko dwóch Simów oraz liczba] friendship_main
Zwiększa lub zmniejsza pasek
przyjaźni. Wpisujemy - modifyrelationship, imię i nazwisko
jednego Sima, drugiego Sima, liczbę od 1 do 100
oraz friendship_main. Jeśli chcemy obniżyć pasek, wpisujemy
liczbę od -1 do -100.
Przykład: modifyrelationship
Mortimer Ćwir Bella Ćwir 50 friendship_main
- modifyrelationship [imię i nazwisko dwóch Simów oraz liczba] romance_main
Zwiększa lub zmniejsza pasek miłości.
Wpisujemy - modifyrelationship, imię i nazwisko jednego Sima,
drugiego Sima, liczbę od 1 do 100 oraz romance_main. Jeśli
chcemy obniżyć pasek, wpisujemy liczbę od -1 do -100.
Przykład: modifyrelationship
Mortimer Ćwir Bella Ćwir 50 romance_main
KODY WPŁYWAJĄCE NA KARIERĘ:
careers.add_career [nazwa kariery] -
daje Simowi wybrany zawód
careers.remove_career [nazwa
kariery] - porzucenie pracy.
careers.promote [nazwa kariery] -
awans o jedno stanowisko.
careers.demote [nazwa kariery] -
degradacja o jedno stanowisko.
Przykład: careers.add_career
TechGuru. W miejscu [nazwa kariery] wpisz:
- Astronaut (Astronauta)
- Athletic (Sportowa)
- Business (Biznes)
- Criminal (Przestępca)
- Culinary (Gastronomia)
- Entertainer (Rozrywka)
- Painter (Malarz)
- Secretagent (Tajny agent)
- TechGuru (Guru techniki)
- Writer (Pisarz)
- Gradeschool (Podstawówka)
- Highschool (Liceum)
- Teen_Babysitter (opiekun do dziecka) (dotyczy tylko nastolatków)
- Teen_Barista (barista) (dotyczy tylko nastolatków)
- Teen_FastFood (pracownik fast foodu) (dotyczy tylko nastolatków)
- Teen_Manual (pracownik fizyczny) (dotyczy tylko nastolatków)
- Teen_Retail (pracownik sklepu) (dotyczy tylko nastolatków)
- Detective (Detektyw) (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
- Doctor (Lekarz) (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
- Scientist (Naukowiec) (z dodatkiem The Sims 4: Witaj w Pracy)
- Activist (Polityk) (z dodatkiem The Sims 4: Miejskie życie)
- SocialMedia (Media społecznościowe) (z dodatkiem The Sims 4: Miejskie życie)
- careers_adult_critic (Krytyk) (z dodatkiem The Sims 4: Miejskie życie)
fajne
OdpowiedzUsuń36 yrs old VP Accounting Kleon Chewter, hailing from Haliburton enjoys watching movies like Radio Free Albemuth and tabletop games. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a Tundra. odsylacz
OdpowiedzUsuń